❤️

Ville berätta att operationen lillasyster gjort bara gått bra, och att det nu gäller för henne att återhämta sig. Det tar sin tid det vet jag, för min storasyster varit med om samma sak. Jag är så glad och tacksam att allt gått bra!! Så stolt över både Ann-Jeanette och Josefine som är så starka och fantastiska. Och tack till alla er som tänkt/skickat hälsningar till Jossan. Min familj är så stark, det har varit en tung period men nu ska allt bli bra. Jag älskar er!! 
Susanne
2014-11-04 @ 11:42:30

Åh vad skönt att höra.

Hälsa från oss.

Kram.

Svar: Jo, det är det verkligen! :) Det ska jag göra.
Kramis
Victoria!

Cecilia
2014-11-04 @ 15:55:30

Åh, håller med ovanstående kommentar. Superskönt att höra.
Hälsa!!!!
Och det ska bli kul att du kommer tillbaka till skolan snart, :))))))

Svar: Ja, så himla skönt!Det ska jag!
Ååå vad gullig du är, vad glad jag blir att höra! :D <3
Victoria!

Molly
2014-11-06 @ 18:07:33
URL: http://mollymargareta.blogg.se

Vad bra att det gick så bra! Älskar dig så mycket!!!

Svar: Jaa så himla skönt!! Älskar dej med vännen ❤️❤️
Victoria!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0