Det e typ vinter

Hej finisar! Har inte varit aktiv på sistone eftersom jag haft en massa annat som behövts prioriteras. I lördags hade man konsert, där man sjöng tillsammans med ett gäng härliga personer. Denna vecka har bestått av en massa plugg varvat med träning (inget ovanligt precis.) Känns som allt är på topp nu! Orkar prestera mycket mera och bättre både på gymmet och i skolan. Beror nog på att jag slipper oroa mig för min syster, då allt gått bra och hon blir starkare och starkare för var dag som kommer. Idag fyller min bästa storasyster år, så stort grattis till henne! ♥ Nä nu måste jag greppa pennan, prov imorgon... Puss!
 
 
Susanne
2014-11-24 @ 08:45:37
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Vad fin bild på dig. :)


Hälsa och gratta i efterskott.. :)

Kram!

Svar: Tack, vad glad jag blir!! ❤️
Det ska jag göra 😉
Kram!
Victoria!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0