Längesen sist!

Har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen då jag haft fullt upp med massa prov/inlämningar/samtal och redovisningar skolan matat en med. Dessutom har det varit en massa övnigar till lucia (som var i lördags), och många turer till stan för att hitta julklappar, har nästan köpt alla nu! December är verkligen en mysig månad då mycket händer, men jag önskar att inte allt händer på en gång (den där julstressen.) Har varit väldigt stressad och sovit dåligt förra/början av veckan, men det har inte varit julstress utan skolstress, men snart får jag lov och då ska jag försöka att prioritera bloggen lite mer. Idag har jag endast tvår lektioner på eftermiddan så det är en riktigt bra torsdag! Sen är det kör på kvällen, kan inte bli bättre typ!
Kram!
 
Susanne
2014-12-21 @ 14:22:42

Vad fin bild :-)

Ja det brukar ju vara mkt kring julen. Men skönt med jullov då & bara chilla..

Hälsa. Kram.

Svar: Tack så mycket! :)Jo det är så skönt! (:
Det ska jag göra, det får du med göra ;)
Kramar! <3
Victoria!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0